Sygnalista – zgłaszanie naruszeń i nieprawidłowości
Wszelkie nieprawidłowości dotyczące naruszenia lub zaniechania związanego z funkcjonowaniem III Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Pawła II w Rudzie Śląskiej, które są niezgodne z przepisami prawa lub regulacjami wewnętrznymi III Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Pawła II lub są sprzeczne z przedmiotem lub celem tych przepisów lub regulacji w obszarach, o których mowa w art. 2 ust. 1 Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z 23.10.2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii (Dz. Urz. E L 305, s. 17), można zgłaszać do Koordynatora ds. zgłoszeń.
Zgłoszenia nieprawidłowości należy dokonywać z wykorzystaniem formularza – FORMULARZ ZGŁOSZENIA (do pobrania w sekcji załączniki) poprzez dedykowane poufne kanały zgłoszeń:
Zgłoszenia ustne przyjmowane są przez Koordynatora ds. zgłoszeń osobiściew godzinach 8:00 – 15:00 - w siedzibie szkoły. Pracownik dokumentuje zgłoszeniew formie karty zgłoszenia, protokołu.
Sygnalista dokonując zgłoszenia podaje swoje dane personalne i kontaktowe.
Adres siedziby: III Liceum Ogólnokształcące im. Jana Pawła II, ul. Oświęcimska 90, 41-707 Ruda Śląska
W sposób określony powyżej możną dokonać zgłoszenia podejrzenia wystąpienia lub wykrycia wszelkich zdarzeń w III Liceum Ogólnokształcącym im. Jana Pawła II w Rudzie Śląskiej, dotyczące: